суббота, 6 мая 2017 г.

Գիշերվա կախարդանքը ♥♥♥


Գիշե`ր...կախարդական ու խորհրդավոր գիշեր:Միշտ ցանկացել եմ թափանցել գիշերվա գաղտնիքների մեջ:Շատ եմ սիրում նայել աստղազարդ երկնքին:Այդ մութ,ահարկու գիշերվա մեջ աստղերը այնքան պայծառ են:Նրանք կարծես մթության միջի միակ լույսը լինեն,որը լուսավորում է մեզ և չի թողնում տխրենք,հույս է տալիս,որ ցուրտ,մութ գիշերվանից հետո կգա պայծառ արևը:Երբեմ վախենու եմ գիշերվա խորհրդավոր լռությունից,խավարից:Սակայն ըմբոստանում եմ և դուրս եմ գալիս զբոսնելու:Գիշերը ունի շատ չբացահայտված վայրերի տակ: Հաճախ եմ հիանում աստղազարդ երկնքով,փորձում եմ գտնել նրանց գատնիքը :Կցանկանյի վեր բարձրանալ և նստել մի պայծառ աստղի վրա և այնտեղից տեսել,ողջ աշխարհը և լսել մթության ձայնը:Հենց սա եմ ես համարում իրական կախարդական գիշեր:


Комментариев нет:

Отправить комментарий

Մեծերը Թումանյանի մասին

 Մեծերը Թումանյանի մասին Թումանյնի ընդմիշտ   : ...Նա եղավ մեզ համար այն, ինչ որ եղավ Պուշկինը ռուսների համար, Միցկևիչը` լեհերի համար: ԱՎ. ԻՍ...