четверг, 5 октября 2017 г.

Ամենապիտանի բանը


Կյանքում  շատ կարևոր բաներ կան:Կարևոր է հարգել մեծերին,ծնողներին:Շատ կարևոր է սիրել ու պաշտպանել Հայրենիքը:

Կարևոր է,որ  ամեն մեկը գիտակցի իր  հայ լինելը,Քրիստոնյա լինելը,որ և կարևոր, կյանքը, որ տրված է ի վերուստ:Մարդ իր կյանքում անում  է շատ սխալներ,գիտակցաբար և անգիտակցաբար:Լավ է,երբ  հասկանում ես դիմացինիդ: Լինում են պահեր,երբ  թվում է էլ չես կարող ներել ինչ-որ մեկին:Սակայն  երբ սթափ ես մտածում ,հասկանում ես,ուժ ես գտնում քո մեջ ու ներում նրան:Ներելով,դու թեթևանում,քեզ ավելի լավ ես զգում:Ներել կարողացող մարդը վեհ է բոլորից:Ամենակարևոր բանը մարդկային հարաբերության մեջ դա ներելն է:Ներիր և կներվես:


Комментариев нет:

Отправить комментарий

Մեծերը Թումանյանի մասին

 Մեծերը Թումանյանի մասին Թումանյնի ընդմիշտ   : ...Նա եղավ մեզ համար այն, ինչ որ եղավ Պուշկինը ռուսների համար, Միցկևիչը` լեհերի համար: ԱՎ. ԻՍ...